Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 12 Apr 2024 08:38:03 +0300

Viimsi Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/07692 
aadressile Harju maakond, Viimsi vald, Haabneeme alevik, Paadi tee// 1// 2// 
Sõpruse tee 15 (Sõpruse tee 15 kinnistu elektriautode kiirlaadimispunkti 
liitumine elektrivõrguga, Haabneeme alevik, Viimsi vald) ja soovib teie 
arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Ehitusseadustik § 42 lg 7 p 2

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26946579>  (menetlus nr: 
425152), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 22.04.2024 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Viimsi Vallavalitsus) või menetleja (ESTELLA-MARIE KÕIV) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister